Snart løpetid!

Første av to nye par sko ankom hjemmet i dag 🙂 Nå er det lenge siden jeg har løpt! Leggen ble sint i de gamle skoene, og jeg har ventet på nye sko. Det første paret er en mengdetreningssko, gode gamle Nike, denne gang lunareclipse.

Jeg kjøpte det paret som synes mer enn noen andre… Knallblå og rosa…

Og slik ser de ut under:

Hva synes dere? Nå skal jeg være flink pike og legge GPS-klokka på lading, så skal jeg ha som mål å løpe en liten tur i morgen. En liiiiiten. Gud, som jeg gruer meg!

Reklamer
Dette innlegget ble publisert i Løping. Bokmerk permalenken.

17 svar til Snart løpetid!

  1. Lissi sier:

    Gratulerer med nye sko 🙂 De ser supre ut! Jeg løp intervaller på mølle påskeaften.. Gikk raskt som oppvarming i 5 min, løp så 4×4 intervaller hvor jeg løp i 4 min og gikk raskt i 3 min.. På de to første intervallene løp jeg på 10 og gikk på 7.. De to siste løp jeg på 10,5 og gikk på 7,5.. Stigning 2.. Skal innføre det som fast lørdagsøkt 🙂 Og så har jeg tre-split program i uka.. Bryst og rygg + mage en dag, bein dag 2 og armer, skuldre og mage dag 3.. 🙂

    Lykke til med løpingen 🙂

  2. Birgitte sier:

    Nice! Skikkelig sukkertøysko:-)

  3. Kule! Jeg skal snart kjøpe meg noen skikkelig synlige sko selv. Det gjør jo litt med motivasjonen! Men ja, Nikeid er morsomt. Er ikke noe løpemenneske av meg, men nå kjenner jeg at jeg kan løpe lengre uten å bli så fryktelig sliten, og DET er gøy! Bare å fortsette å løpe det 🙂

    Forresten så har jeg fått meg ny blogg, stikk gjerne innom. Jeg har en giveaway om dagen, og ALLE har godt av litt hvetegress innabords 😉

    Klem fra Melissa (tidligere Helsekosten Albir)

  4. LovelyLiller sier:

    dødskule! jeg trenger nye salsko!

  5. Jeg skal begynne på ny med løping, og gruer meg. For starten er tuuuung! Gleder meg til å titte inn på bloggen din. God klem 🙂

  6. -Marianne- sier:

    Det er vår og nye sko! Jeg har bare hatt de på foten i butikken og fikk ett veldig godt inntrykk av de.
    Du vet, når du først kommer deg ut idag blir du dronninga av asfalten, helt strålende:) Løpeturen klarer du bra og jeg er sikker på at du opplever at du er i bedre form enn du mener at du er. Grunnlaget er der, du har trent jenvlig både styrke og tabata, no problem.
    GPS dupeditter er artig! Lykke til med turen og spent på å høre hvordan du opplever skoa!

  7. Marie sier:

    Hihihi, løpetid 😉 Men de var så fine! God løpetur 🙂

  8. under opplæring sier:

    jeg som vanlig kommenterer i
    ikke selve treningsemne da jeg ikke er av de mest aktive…..Min type trening er turgåing,så d er ikke mye å skryte av! 😀
    Det jeg lurte på er om hvilke type melk gir du barna dine og drikke? Jeg har gått litt over på h melk siste tiden….Men du vett fra og alltid gi d magreste til de og over på Hmelk,d virker liksom så feil…… Er skepisk til å la de spise av min mat selv om jeg vet d er bedre enn mye annet.Men de får jo selvsagt vanlig helgegodis og brød og pasta og poteter og slike ting,sikkert derfor jeg er redd for å blande inn mitt kosthold til de.Hver gang jeg lager en smoothie m fløte og fett eller pisker rømme og fløte m bær på,så får jeg den gnagende følelsen om d er rett av meg og gi dette til ungene om du skjønner? Blandingen av alt må jo bli feil liksom….. Veldig vanskelig i grunn…… M

    • Mine drikker H-melk. Barna mine spiser også korn og lignende. Jeg tenker som så at jeg gir de mest mulig naturlig mat, absolutt ikke lett-produkter – selv om de spiser brød ol. Barna mine er energiske og friske, så jeg tror det er bra jeg 🙂

      • under opplæring sier:

        oki,betryggende og vite…… Blir bare litt i tvil,oss voksne skal jo helst ikke blande fett rik og karbohydrat kost,derfor blir jeg i tvil når jeg føler ungene gjør det…MEN de spiser jo ikke de store mengdene slik som (jeg gjorde før)…Men ikke sant…d blir jo godis i helgene,og pasta og div karbo som tilbehør og brød til daglig……Ikke lett asså,livredd for at d jeg gir de av min lavkarbo mat,særlig meieriprodukter…skal ødelegge liksom….Lett produkter har jeg sluttet og kjøpe hvertfall…..M

      • Unger tåler mye mer karbohydrater enn voksne. De er i naturlig aktivitet og trenger masse energi til å vokse. Derfor tenker jeg naturlig mat til barn, ikke lavkarbo. Sunt Hjem operer med karboandel oppimot 45%.

  9. Poltri sier:

    Jeg har hanglet rundt med forskjølelse i tre uker nå og begynner å bli skikkelig gira på en løpetur nå. Jeg hater hosting og feber og elsker å ta meg skikkelig ut på en god løpetur.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s