Dobbelt opp…

I dag er jo intervall-dagen min. Madeleine og jeg hadde en avtale. Det er inspirerende å løpe ved siden av henne, hun er så rask den dama der, men dere vet, hun er jo ung og sprek…

Rett før jeg skulle dra ringte Hanne og spurte om jeg ble med for å trene bein. Det kunne jeg selvfølgelig. Så, da ble en 4*4 intervalløkt før jeg spratt rett videre på en blytung beinøkt. Jeg er litt ødelagt i låra akkurat nå! Sist vi trente bein måtte jeg vente fire dager før jeg kunne jogge igjen. Musklene i lårets framside sto i helspenn et døgn. Og sånt blir jeg med på frivillig, fordi det er «lærerikt og gøy!» Hehe 🙂

I morgen skal vi jammen trene igjen, for ungene våre har avtalt å møtes på barnepassen!

Ellers er det jo valentin-dagen i dag 🙂 Einar har fått gave av oss jentene, en parfyme jeg falt pladask for i butikken. Det er godt gjort, for jeg er sær på parfyme, og bruker samme i årevis før jeg finner en ny. Den her lukter så godt, at jeg skal sovne i armkroken hans mens jeg snuser inn litt lykke 🙂

Min gave er ikke utlevert enda. Egentlig pleier vi ikke å gi noe til hverandre, men jeg glemte meg helt da jeg sto på parfymeriet, og da turte ikke Einar noe annet enn å kjøpe noe til meg også. Uff. Jeg som fikk blomster forrige uke og et armbånd fra SNØ of Sweden i går. Jaja,det er da ikke sånn at jeg ikke liker pakker 😉

Jeg håper dere alle har hatt en nydelig dag, med eller uten feiring, med eller uten trening. Gode dager, det er det vi trenger!

Advertisements
Dette innlegget ble publisert i Trening. Bokmerk permalenken.

6 svar til Dobbelt opp…

  1. No.15 Lise sier:

    Flink å trene altså!!
    Dørstokkmila var laaaang i dag, men jeg fikk da trent en time. Neste økt blir zumba på onsdag, og DET gleder jeg meg til. Synes dessvere styrke er noe kjedelig…men nødvendig. Akk!

  2. Birgitte sier:

    Bra trent! Jeg hadde en intervalløkt på mølla sjøl i dag, men det var det så vidt kroppen gikk med på. Måtte GÅ i de rolige minuttene og det var så vidt jeg fikk fullført mine 4×4. Å grunnen må være et ufrivillig sukkersjokk i helgen, har jeg kommet fram til. Vi overnattet nemlig hos noen venner fra lørdag til søndag. Da vi kom fram relativt utsultede lørdag ettermiddag etter en hel dag på ski, fikk vi servert risgrøt m sukker og kanel… Jeg var så sulten at jeg ikke klarte annet enn å styrte to store porsjoner. Så, mange timer senere da ungene endelig var i seng, ble det
    voksenmiddag m nuddelsalat m litt scampi og kylling. Det ville ikke tatt seg ut og sitte og pille it
    bare kyllingen og scampien, for å si det sånn.
    Og jeg var igjen dødssulten med galopperende
    blodsukker så langet i meg nudler og det hele.
    Huff. Dagen etter ble det rislapper og pizza til lunsj, og da vi kom på middag til min mor på ettermiddagen og hun hadde bakt kake og det hele, ga jeg liksom bare opp og gaflet i meg. Resultat: skikkelig vondt i magen, superhissig og deppa i dag og altså tidenes dårligste treningsøkt. Det er i hvert fall helt tydelig at kroppen min ikke takler sukker lenger. Men vanskelig synes jeg når man er «fanget» borte hos andre og ikke har klart/orket å lage opp alternativ mat å ha med. Orket heller ikke å fortelle om mitt nye kosthold fordi vi ser dem ganske sjelden. I dag var det såå godt å komme tilbake i vanlig gjenge. Fyste på røykelaks og eggerøre og spirulina. Lavkarbo-oppturen denne helgen var dine kokosmelmuffins på fredag! Nydelige. Elsker det melet, så tusen takk! Nå gleder jeg meg til helgen hvor jeg skal prøve å bake den bounty-sjokkisen din. Ser helt himmelsk ut:) har fått en helt ny bakeglede takket være deg!

    • Så bra du liker melet 🙂 I dag hadde jeg en skitøkt på mølla, og klarte ikke gjennomføre intervallen. Sånn er det bare! Jeg gikk en stund i full motbakke på mølla i stedet, og er fornøyd likevel. Noen ganger er ikke kroppen med!

      javel, så spiste du det. Kanskje kommer det til og med å skje igjen. Bruk det til å lære. Tør å ta med eget brød og lignende, tør å si fra. Men IKKE gå i kjelleren hvis det ble en spisehelg, du har resten av livet å fikse det på 🙂 Stoooor klem 🙂

  3. Marie sier:

    Har du lyst til å skrive en oversikt over hva din dagsmeny består av. Trenger tips og triks til lavkarbomat uten laktose/melkeprodukter. Gjerne studentvennlige tips!

    • Hei, du 🙂 En nøyaktig dagsmeny har jeg ikke lyst til å legge ut, den er så veldig varierende utifra sultfølselse og trening. Men jeg spiser stort sett salat, omelett eller avocado til lunsj, grønnsaker og kjøtt med en eller annen fettkilde til middag, en-to stoooore never paranøtter, noen gojibær, og et eller annet til i løpet av dagen. Gjerne kokoskrem i kaffen + en porsjon med blåbær eller naturell rett inn i munnen!

      Forresten har jeg nå litt flytende kokosolje i omelettrøra. Billig-billig på iherb 🙂

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s